Teslimat Süresi
Siparişleriniz 3 ila 7 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese teslim edilir. Cuma günü 14:00’den sonra verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır. Teslimat saatleri iş günleri 09.00 – 18.00 arasındadır. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.
Bu hususlar standart gönderiler için geçerlidir. Haftanın belirli günleri teslimat yapılan alanlar ve adres teslim dışı alanlar hakkında bilgi almak için Aras Kargo’nun İnternet sitesini (www.araskargo.com) ziyaret edebilirsiniz.
Sipariş Takibi
Gönderiniz gerçekleştiğinde size e-mail yolu ile kargo takip numarası gönderilecektir, ayrıca kullanıcı profilinizden siparişinizin güncel halini kontrol edebilirsiniz. Aşağıda belirtilen linke takip numaranızı girerek siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.
http://www.kargotakipet.net/aras-kargo-takip
Teslimat ücreti
Türkiye geneline tüm gönderiler Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak yapılmaktadır. Yurt dışı gönderilerinde ise ödeme alıcıya aittir. Kargo ücreti gönderinin yapılacağı ülkeye göre hesaplanacaktır.
Teslimat ile ilgili dikkat edilmesi gereken konular
Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?
Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz “teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir.Kargo şirketi ile irtibata geçerek gelecekleri saat hakkında ön bilgi alarak, paketinizin sizin icin uygun bir saatte teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde adreste bulunmamanız durumunda ofis adresimize iade edilir.
Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmaniz gerekmektedir.
Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği icin değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir.
Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir.
Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
elaf@elafistanbul.com.tr email adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Bir yanıt yazın